long way to happy

fan, jag kan inte bestämma mig med vilken meningslös mening jag ska börja detta meningslösa inlägget med. <--men se där, där har jag den ju. detta har varit en såndär dag då.. då man blir lite halvt äcklad och allt och alla. jag har såna dagar ibland. jag vet inte rilktigt vad det beror på. jag vet bara att det är något som saknas, och så har jag känt länge. det känns som om jag går och går men kommer ingenvart. vafffaaan kompisar. give me some love or something. hoppas detta ändrar sig om någon dag, för det gör det alltid. jag ska ta mig i kragen lite halvdant imorgon och göra mig själv lite gladare. ska stanna hemma från skolan, gå upp relativt tidigt, duscha, storstäda mitt rum, vika min tvätt, sola och avsluta min kväll genom att ladda ner en schysst rulle. och sen ska jag somna tidigt också! det är sånt som gör mig på bättre humör, enkla vardagsrutiner som man har glömt bort under en tid och sedan skärper sig med igen. att hjälpa mig själv, att hjälpa andra, att få känna mig en aning duktig, då blir jag glad! aaah skitsamma, imorgon är en ny dag och egentligen så är jag en positiv människa (jag brukade vara det iaf..) så jag lovar er, imorgon ska jag vara på gladare humör!

godnatt!

kom ihåg, en stark människa är endast en stark människa om den har mod till att våga visa sina riktiga känslor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -