VECKANS BABE








CHANNING TATUM! en grymt jävla snygg karr, damn! tänk att ha en pojkvän som hans rollfigur var i "Dear John"? åååh, bara såå to die for!
grr :*

ni kanske har märkt att veckans babe mest blir killar som är mörkhåriga och brunögda på min blogg? det är för att jag älskar snygga, mörkhåriga, brunögda grabbar! och jag har alltid gjort det ända sedan jag var liten. visst, det finns blonda killar med blåa ögon som också är snygga, men mörkhåriga är snäppet bättre ;) samma sak med tjejer, jag fullkomligt älskar svart/mörkbrunt/brunt långt, fint hår på tjejer. det är mycket snyggare med svart än blondt enligt mitt eget tycke helt enkelt. btw, du glömmer väl inte att ringa mig ikväll channing tatum? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -