yeeeeeah

men tjaaa!.. w'zuuup? jag har inte uppdaterat, I know. so what? I'm still a rockstar shalala! hähä ;)

vet ni vad jag hittade på i fredags? jag åt på pizzaboden med frida och kollade sen bio med henne. paranormal activity 2 blev det, som för övrigt sööög lika hårt som ettan. eller okey, tvåan var SÄMRE än ettan! efter bion gick vi i en timme, med snö upp till knäna, hem till jimmy där vi sedan kollade på film, snackade skit och slaggade för natten. det var mycket trevligt att få träffa dom eftersom det var ett tag sen sist.

i lördags tog jag tåget hem vid två och var sedan hemma hela kvällen. skulle egentligen in till åhus och festa men fick ställa in. fick så in i helvetes ont i magen så det går inte ens att beskriva smärtan med ord. måste fan ha blivit matförgiftad av dom som jobbar på pizzaboden alltså. dom spottade säkert i min mat! hehe ;) var såhääär nära på att åka in till akuten, men när vi väl skulle åka så avtog smärtan helt plötsligt.. vettifan vad som hände med min mage den kvällen, men some crazy shit var det iaf. aya nog om det, har varit hemma ända sen dess. jag har både varit innesnöad och "innesnöad" if you get what I mean. pga detta så kunde jag sova till 15.00 idag, vilket nu är orsaken till att jag inte sover vid denna tiden. om ni undrade. har inte kunnat sova på hela natten, är helt pigg. paradise hotel och ung och bortskämd avsnitt (btw, JEAN PIERE SKA UUUUT! fula fanskap) , har underhållit mig denna natt.  men jag ska faktiskt till skolan idag, ska snart gå och göra mig iordning så slipper jag ju stressa! slipper ju även att oroa mig över om jag kommer upp idag eller ej :)

bjuder på lite nygamla cambilder också innan inlägget avslutas. puss!



man kan ju undra vadfan jag gör här?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -