17 februari

har precis kollat igenom vilka sidor denna datan har varit inne 
på dom senaste dagarna.
min blogg var uppe ett par gånger och eftersom jag nästan
aldrig använder denna
datan så är det ofc min mamma som kollat min blogg, igen.
MAMMA? SLUTA LÄS MIN BLOGG!
annars kan jag fan inte uppdatera och skriva om allt busigt jag håller på med på dagarna/kvällarna/nätterna ju ;)
haha du skulle bara veta mami, du skulle bara veta..
har verkligen hänt skit mycket dom senaste dagarna som
jag inte uppdaterat på, men
som vanligt orkar/kan jag inte skriva om det här.. skyll på mamman min.
men lugnt, jag ska fixa en ny blogg där jag ska skriva precis vadfan jag vill, när jag vill.

whatever. idag har varit en riktigt bra dag hittils. hade min
första lektion klockan tio,
sedan svenska och avslutade med bad/simmning.
riktigt härligt att bada, basta och allt det där.
nu är kl 15.05 och jag kom hem för inte så länge sen. det är egentligens pappas vecka denna
veckan men jag ska spendera denna dagen hos mamma, bara hon och jag.
och vi ska käka semlor eftersom vi inte gjorde det igår när det var fettisdagen. mums!
om ca 40 min börjar one three hill och jag sitter redan bänkad framför tvn.
ett av mina favvo program, älskar verkligen allt i det programmet.
snygga människor, härliga karaktärer osv.
men först ska jag kolla alla mina favorit bloggar också ;)
så..

på återseende!

pusslove jt

observera att bilden är ca ett år gammal.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Man kan lösenordsskydda sin blogg ;)

2010-02-17 @ 16:43:08
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Postat av: jt

jo jag vet, men då kan inga andra anonyma ta sig in här..

2010-02-17 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -