Visste ni att? ..

.. jag har haft min blogg i över ett år?
ja det stämmer. närmare sagt så har jag faktiskt haft den sen den 24 november 2008.
hade dock aldrig ork att uppdatera min blogg på den tiden, bla för att min bloggdesign
var skitful och tråkig. iförsig är den fortfarande en aning tråkig men det får jag snart ta tag i!
fixa ny, fräsch header står också högt upp på min lista.. bara det att jag vettifan hur man gör? 
så om någon är på att fixa lite sånt smått & gott så får ni gääärna kontakta mig.
tills dess ska jag nog fråga min syster om hon skulle kunna fixa den lite åt mig.. 
så det här med att jag ville starta en blogg hade ingenting att göra med att "alla andra hade en".
absolut inte, har aldrig varit den personen som gör saker bara för att "alla andra" gör det :)
så sanningen är att jag startade en blogg långt innan många andra i min omgivning hade en..
älskar att skriva, formulera och argumentera mina åsikter osv, därför passar en blogg perfa för mig!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -