11.27

hej!
sitter här och väntar på att olivia ska komma hit.
hon ska nämligen vara vittne idag så hon ska också med.
får väl snart ta och göra mig iordning, ska vara där inne till kvart över ett.
wish me good luck? äh det behövs inte ;)

nej nu måste jag lyfta röven härifrån och välja ut några "anständiga kläder".
eller nej det är mammas ord, tråkiga är snarare mer likt mitt ord.
typ.. polotröjor med kragen upp till öronen, nejnej, glöm urringningen tjejer!
ni vet, man får ju aaabsolut inte råka
visa lite av att man är kvinna och har bröst.
annars blir man inte tagen på allvar i såna här situationer har jag hört..
herregud Sverige? VÄX UPP! :) det finns för mycket fördomar helt klart.

seeya!

pusslove jt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -