hola!

jag har glömt att berätta om hur det gick i måndags kom jag på!
haha okej.. here it comes. anledningen till att jag var på rättegång var för att jag har "sparkat" en tjej i röven i somras (knuffade henne med foten som min advokat kallade det haha). från början bråkade vi om att hon har knullat med mitt ex som jag dumpade några dagar tidigare. gör man så när man ska föreställa vänner? naj! klart som fan man blir arg, and you all know me right? ;) iaf, snorungen begärde toilvtusen i skadestånd för att jag "knuffade henne med foten". jag menar, come on? hursomhelst så fick hon bara 500. låt mig utbrista i skratt, ha-ha-ha.. bruden, om du nu behöver pengar är det väl bara till att ställa sig på gatan och se om någon torsk nappar på dig? (troligtvis inte).  att anmäla mig för något DU själv började och sen begära tolvtusen var väl ändå lite överdrivet? :)

även elin, thessan och linnea kom och kollade på rättegången. skrattretande alltihop var, ellerhur flickor? aja, efter vi var klara där strosade jag, olivia, elin, thessan, linnea, falck, sandgren och några till runt i ystad. käkade på max och sånt, mums.

och idag ska jag kolla på praktiskagymnasiet i ystad med pernilla. efter det blir det sola med mamma (förhoppningsvis) och sen avslutar jag väl kvällen med en beckfilm somvanligt. beck är så jävla bra, speciellt persbrandt. han är verkligen pricken över i i dom filmerna. han är lika cool och iskall som jag :-) not.

nej nu ska jag ta något gott att äta. smell ya later!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -