STILL ALIVE AND KICKING!

japp! tro det eller ej.. but Johanna is still alive and kicking ya know!
guuud jag får sån ångest över att jag aldrig uppdaterar här längre.
så många galna saker jag gör och sen skriver jag aldrig om dom?
fyyy johanna. iaf, jullovet 2009 - 2010 har varit crazy!
orkar inte berätta allt om det inatt, måste tänka på min sömn också,
ska liksom upp imorgon vid elva - halv tolv, ojojoj. måste va det tidigaste
jag går upp på, på hur länge som helst. anledningen till det är att jag ska på rättegång imorgon. och jag utbrister: HA-HA-HA! berättar mer imorgon
om varför och så, bäst att jag inte skriver ut ngt här innan rättegången ifall ngn idiot skulle printa skiten och ta med till juryn. skulle inte bli förvånad isf, jag har oftast otur när det gäller sånt. så det är nog bäst att jag låter det klia i fingrarna tills imorgon ifall några av alla mina grodor skulle flyta ut över tagentbordet ;) om ni fattar.

well.. skriver imorgon om ni är snälla nog!

pusslove jt


tagen 30/12: söt bild på mig och min flickvän josse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -