det dröjde inte länge va? ;)

haha, nu kliar det i fingrarna igen. är riktigt trött idag, usch. hade krök här igår med 15 pers elr nått sånt, hade riktigt trevligt :) sen sov melissa, amanda, tilda, andre, dennis och simon här. och eftersom killarna inte kunde hålla käften förräns halv fem imorse (efter att jag hade flugit i taket ett x antal gånger!!) så är mina ögon inte speciellt pigga..
vet inte vad som händer ikväll, är inte sugen på att göra ett skit faktiskt. vill bara ha en dag för mig själv :) men jag får väl se, kanske ändrar sig senare :)
hittade fler bilder också från dom senaste dagarna på mobilen som jag la in på datan och som jag nu bara måste lägga in här också :)

minibildbomb;



jag på jobbets toalett, fick fixa mig där efter att jag hade jobbat haha,
sen blev det sjöbomarknad med goa töser!


olivia, lisa och jag på sjöbomarknad! wieee


fjortisbild, fy


flipp


17 juli, gänget samlat igen för att festa till det på niklas födelsedag ;D


emelie, alltid lika söt


ooh, tuffing ;)


sköna dude's!


theresia :)


therese :)


jesper och therese ;p


gjorde en fake tatuering när jag var med tilda och hennes familj på
bonbonland den 24 juli. funderar på att göra något liknande på riktigt?




damn, en flippbild till. joppa, linssa och jag när vi stack till simrishamn
för fyra dagar sen och festade ;p


hot chicks ;)


smet in på krogen också haha, killen i baren trodde jag var 24 bast, usch!


partykungar :*


lisa och jag var på tosselilla i förrgår, mulet men fan så varmt det var!


pusslove


jt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -