21.06

fan vad jag känner mig tråkig ikväll? paulina ringde nyss och frågade om jag skulle träffa henne och hanna, men nej?
jag orkar inte haha. usch, hade behövt sova 12 timmar nu... ska bara kolla film och mysa med mina cheeseballs ikväll tror jag, låter ändå bra för min del haha. fast kanske jag drar till mamma sen. pappa har minifest där nere med sina polare och sin nya tjej så jag får nog inte så mycket sömn om jag stannar kvar här. som sagt, en sliten johanna ikväll, men inte så konstigt egentligen. men imorgon kör vi på full patte igen! först ska jag jobba från 14-16 och sen på kvällen ska jag bege mig till rebecka som ska fira sin födelsedag med fest imorgon ;p nice!

nej, nu ska jag gå ner och sätta mig hos dom där nere och vara lite scial, knäcka några godingar kanske.
mjukstart inför imorgon ni vet ;) haha. äh




pappa och petras goda förrätt som vi käkade innan. avokado med
kräftstjärtar, dill, citron och sånt. mums


varmrätten. ris, kycklingbitar, sås, lök, musslor, tomater, räkor och
vanlig kyckling. score!


pusslove for now

jt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -