hemma hos mormor.

sitter hemma hos min lilla mormor just nu. sov över här igårnatt och ska sova
över här inatt igen. så skönt ibland att bara få komma hemifrån. hos mormor
får jag alltid äta vad jag vill, hur mycket jag vill, kolla på tv hur mycket jag vill,
sitta vid datan hur mycket jag vill, vara uppe hur länge jag vill osv.. också ett
fett plus är att man får sova i en skitskön säng med alltid rena och nya sängkläder :D
haha.

tänkte berätta för er om min helg.. men kom nyss på att klockan är strax nio och
då börjar mitt älskade desperate housewives ju! måste hinna duscha innan det,
därför måste jag kila nu. berätta om min händelsefulla helg får jag göra en annan
dag.. jag har inte heller någon fungerande data som jag får använda hemma hos mamma och
eftersom det är hennes vecka denna veckan så kan min uppdatering riskera att
suga hårt.. men det får ni helt enkelt stå ut med. nu väntar duschen och efter det
DH & gifflar, mums!

pusslove jt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -