mhhhhm!

 ojoj haha.. skrev precis en halvlång text om hur mycket jag stör mig på vissa personers beteende nuförtiden. men raderade den rätt så omgående eftersom idag är det ingen bra dag för mig att uttrycka mina känslor i skrift. känner att jag blir så förbannad att allt jag skriver bara blir till några rader med svärord och inget annat. nej, jag skriver nog den texten någon annan dag, då jag kan få ut det på ett smart så att alla förstår mina åsikter och varför jag har just dom åsikterna. det finns hemskt många saker som har irriterat mig så länge nu.. och det är verkligen inte bara jag, utan jätte många andra personer jag känner är också riktigt trötta på hur hjärtlöst "vissa" beteer sig mot sina medmänniskor. vill verkligen skriva av mig men idag vet jag inte riktigt hur jag ska formulera mig. en jävligt enkel fråga för dagen har jag iaf. varför säger ni att ni är så jävla trötta på allas skitsnack, när det är ni själva som snackar mest skit av alla jag har i min omgivning? och kom ihåg brudar, man är aldrig anonym på min blogg fast man kommenterar anonymt ;)

tillslut vill jag tillägga att jag älskar alla mina vänner. alltså alla mina riktiga vänner. och ni vet allihopa vilka ni är, hoppas jag.

pusslove jt


slänger in en söt bild på mig & frida i slutet av oktober. 


Kommentarer
Postat av: frida

haha nauw vad gullig bild :-)



& du vågar alltid säga dina åsikter haha ngn tigger spö :D<3



ily <3

2010-03-11 @ 18:23:41
URL: http://folofsson.blogg.se/
Postat av: jt

till frida:

visst är den för gullig? :D

hahah that's damn right ;)

ily <3

2010-03-11 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -