shululu!

tja sötnosar!

ikväll är det fredag och det gillas starkt. klockan är strax innan nio och om en stund
ska jag och pappa åka och hämta olivia, min lilla älskling. blir alltså myskväll med henne.
med andra ord; film och bananer doppade i smält choklad! yummie.
skulle egentligen sett bio med min kusin amanda idag men så blev det inte, får ta det en annan dag istället.

tänkte se pianisten med olivia ikväll, längesen jag såg den. jäkligt intressant film faktiskt.
såg den en stund i skolan idag på vår sista lektion men eftersom vi har såna mesar i vår klass så fick vår lärare stänga av den eftersom dom inte klarade av att se alla dom hemska scenerna i filmen.. hallå? filmen handlar om andra världskriget och det var så det gick till?klarar ni inte av att se den? well, välkommen till verkligheten, det var så det gick till på den tiden! tönt-ar.

iaf, imorgon ska jag åka och shoppa i malmö med elin och olivia. behöver verkligen nya kläder, ska passa på att köpa något fräsigt till tingvalla som det bär av till imorgon kväll.
FAN VAD TAGGAD JAG ÄR! blir ännu mer taggande med några av mina babe's innan valla eftersom dom ska hem till mig och förkröka innan. lovely lördag, lovely lördag..

men nej nu ska jag dra röven härifrån, ska hämta min favorit ju! ;D

pusslove jt

 
slänger in två bilder ifrån jons fest som jag var på förra onsdagen.
puss på den kvällen säger jag bara :*

Kommentarer
Postat av: anonym

alltså vet du vad? orka kalla folk töntar bara för att de tycker att en film är hemsk, sånt har hänt på riktigt och folk kanske tycker det är jobbigt att se verklighets baserade filmer, jag tror inte de är pantade att de inte vet hur det gick till på den tiden, men man kanske inte vill se sådant.

Riktigt sjukt att behöva skriva så mot andra människor för att de har ett hjärta!

2010-03-05 @ 21:36:13
Postat av: julie

åsikt heter det anonym =( buhu gråt snälla!

det som hände, ja det hände faktiskt.. och ganska mesigt att inte våga vakna upp och inse att vi lever i en bitter värld ;) .. kan man inte ta det, då är det illa!

btw; anonyma har ingen talan heller för den delen, när du skriver ditt namn (riktiga ofc) så kan du komma tbx. haha tur man inte nästan kan gissa sig fram till vem denna "anonyma" är men aja. skoj! ;p

2010-03-08 @ 18:13:10
URL: http://memyselfandjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -