10 mars

onsdag idag ja, vilket betyder en ganska lugn skoldag. började med dubbel lektion av kemi, sen engelska, svenska, lunch och till slut idrott och sen slutade vi halv två. och idrotten är alltid lugn för mig haha! julia och jag hann även med att prata med Dan, vår idrottslärare. vi bestämde att han ska utbilda oss nästa onsdag, dvs, på gymmet. visa oss hur man använder alla maskiner osv. sen efter det kan vi börja gymma direkt. riktigt skönt ska det bli att komma igång med det. något som är riktigt bra är att vi har tillgång för skolans simhall och bastu också varje gång vi tränar.  
och jag som bara älskar att simma :D

tänkte faktiskt ta och berätta lite om min helg nu, tycker det är på tiden!
i fredags var jag som sagt med olivia min darling. hade myskväll med bananer doppade i smält choklad, film och prövande av kläder. i lördags steg vi upp vid åtta. gjorde oss fina och sånt och sen skjutsade pappa oss till tåget kvart i tio. på tåget till malmö satt även min lilla elin och väntade på mig och olivia. var alltså i malmö och shoppade. jag köpte en skitfin "korsett" klänning för 500:-, ett par skitsnygga högklackade skor för 450:- och ett par "lack"tights för 200:-. tog tåget hem vid halv fyra och sen åkte jag och olivia hem till mig och duschade och chillade. senare mot kvällen kom även bästaamanda, jon och andré hit. satt hemma hos mig och förkrökade, haha så jävla kul. kom till valla vid 23-23.30. och riktigt kul hade jag! sen vid två åkte jag, jon och andre hem till mig och nanna kudden. i söndags var jag med jon och andre hela dagen typ. andre kollade tecknadfilm med theo, riktigt gulligt haha. sen efter två var vi själva hemma. chillade, sov, käkade pommes och kanelsnäckor och kollade på film hela dagen. sen vid sex åkte dom hem. ja och så såg min helg ut, härlig som fan faktiskt ;*

i måndags var jag på bio med cassandra. alice i underlandet i 3D såg vi, rätt bra var den. fettma plus var att amanda och pernilla jobbade där då så vi fick ta hur mycket godis och läsk vi ville :D snacka om att det är bra att ha kompisar som jobbar på en biograf haha. iaf, tror inte jag har missat något spec nu om mina senaste dagar. även fast jag har gjort det, så får ni nöja er med det här ;d

just nu sitter jag hos mormor, mamma kommer om ca en halvtimme och hämtar mig och mina feta väskor.
ska bara hem och ta det luuugnt, så jävla skönt ibland att komma hem när man har varit borta. ska nog ta ett dop i min "allt-i-ett-dusch" lite senare. ska även göra någon form av ansiktsmask och göra manikyr på mina naglar. 
sen blir det också greys antomy ikväll. ååh vilken skön kväll! hahah. okey, känner att detta blev ett ganska långt inlägg.. men känner att jag nog får ta och skriva ett till efter detta och skriva ut om lite andra saker som jag har på hjärtat.. som typ värdelösa fjantar och lite såntdär smått&gott :D
aja, hörs snart kanske!

pusslove jt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -