w'zzzzup y'aaalll?

sitter och kollar på top model 10 nu, love it! vet faktiskt inte om jag orkar berätta så mycket om vad jag har gjort den senaste tiden? senast jag uppdaterade om vad jag skulle göra var ju förra fredagen när jag skulle på bio med bästaamanda. nej jag lägger nog in lite bilder från dom senaste tio dagarna och sammanfattar lite senare ikväll.

igårkväll var jag iaf med min söta kusin amanda. var bara hemma hos mig och satt vid datan och kollade tv. myspys. rätt bra är att vi bara bor typ en gata bort från varandra så det är bara att kliva in hos den andra om man känner för det. hm, och ikväll då? ska träffa tilda tror jag.. längesen ju.. ah vi får väl se vad vi hittar på med. änsålänge har det varit ett rätt lugnt lov, förutom i söndags haha! men ändå bull, jag vill ju hitta på något men alla är så jävla tråkiga nuförtiden.. yeah well, life's a bitch sometimes. känns som om jag bara pladdrar på om inget särskilt, så därför så tänker jag avsluta för nu och fortsätta kolla på top model och äta mina chokladpuffar.

pusslove jt


Dagens låt:
STEREO LOVE - EDWARD MAYA FT. ALICIA, mwaaah :*


Kommentarer
Postat av: Frida

Tackar för kommentaren ;-)



och kärlek på den stero love låten haha :-D



love u <3

2010-04-03 @ 21:09:10
URL: http://folofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -