första november

jahapp, får väl ta och uppdatera lite rejält känner jag.. ;p dock har jag glömt min mobilsladd hemma hos mamma, så det blir dåligt med bilder. iaf, tänkte dra min helg lite kortfattat :) i fredags efter skolan var jag kvar i ystad i några timmar, kolla bland annat på halloween utstyrelser med olivia och andré :) när jag väl kom hem så körde jag och lisa ner till bo ohlsson och handlade lite "nödvändigt skit" även där. senare på kvällen åkte jag till michalea och andré som hade lite chillkrök i andrés systers lägenhet. melissa, michelle, johanna, madde, koffe och lee var också där. det var helt okej, var hemma vid halv två.

i lördags steg jag upp vid elva och duschade, rakade benen, åt osv.. körde och jobbade från klockan 14-16. när jag kom hem började jag fixa mig direkt inför kvällens festligheter och 17.52 tog jag tåget till ystad. hamnade sen i glemmingebro hemma hos poppe och olivia där jag fixade mig lite till :) var utklädd till en sexig djävul, grrr ;) sen förade vi även lite hemma hos jonas, i väntan på skjuts. vid halv nio drog vi ut till löderup, till "gröna ladan" där wilhelmina hade fest. kände igen ett antal ansikten, men resten var okända för min del :p det var inte riktigt min "typ" av fest, så vid elva kom mormor och hämtade mig och körde mig till spjutstorp där joppa och koffe hade lokalfest. joppa och jag dansade på borden, någon hällde en hel ketchup flaska över en sovande marco, "någon" sprutade med brandsläckaren både inomhus och utomhus, och några strulade med fel partners. hade trevligt, samtidigt som det hände en del drama, men det är som vanligt med folket i min omgivning ;)

igår hade jag en riktig "bakis dag" fast jag inte drack en enda droppe alkohol i helgen. på kvällen körde jag hem till melissa, kollade på beck och gullade med hennes småsyskon, sen gick vi och la oss. idag vaknade vi redan tjugo i åtta, skulle på rättegång klockan nio med den tjejen som "smet" förra gången. när vi väl satt på tåget mot ystad ringer melissas mamma och berättar att rättegången är INSTÄLLD eftersom tjejen som är åtalad skulle till tyskland under lovet. HA-HA, eller vad?!

du kommer ändån inte ifrån detta, ditt jävla socfall. men det är bara bra för oss att du gör det värre för dig själv ;) i slutändan kommer du att få stå för dina oansvarsfulla handlingar.


fick åka hem till melissa igen, åt och sov och klockan två körde jag till tandläkaren. såg bra ut i munnen haha, har inte haft ett enda hål i hela mitt liv.

känner att detta blev nog ett väldigt långt "kortfattat" inlägg ;p aya, för tillfället sitter jag brevid min lillebror som också spelar data, haha förjävla söt är han. nu hade jag tänkt att gå och ta en bit att äta, är super hungrig! ikväll ska jag på bio med emelie h, hennes tjejkompis och hennes pojkvän. antagligen hörs vi efter det! :)

bjuder på en dagens låt också, snodde den ifrån emelies blogg; emeliesjuicydetails.blogg.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -