fredag i blodet

är i skolan atm, håller på med ett fördjupningsarbete om sinnesorganen och det går väl lite sådär.. lite svårt att jobba eftersom vi sitter vid datan och då vill man ju kolla in lite roligare sidor också ;) vad händer ikväll kärt folk? själv vet jag inte inu, får väl se vad som händer. det brukar bli att jag bestämmer i sista minuten haha. jag är iaf sjukt trött idag, FAST jag somnade halv elva igår och vaknade sju? jag tillochmed låg och drog mig i tjugo minuter imorse för att jag var så trött. hm, det här med min sömn är verkligen ett mysterium. fattar inte var all min trötthet kommer ifrån. ayah, är nog hemma vid halv tre idag skulle jag tro. hoppas att min tandblekning har kommit då! inte för att jag behöver en tandblekning, men vem tackar nej till en aning vitare smile? :)

well folks, have a nice day!


bilden är tillägnad dig, ditt äckliga, jävla svin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -