hemma från bion

filmen var helknäpp haha, and i loved it! fick många skratt av den sjuka filmen :) stannade kvar en timma efter bion och snacka med amanda som jobbade där ikväll, trevligt. så nu är jag hemma igen, eller ja, har varit det i en timme :)

funderar på att sätta på en film och lägga mig under täcket. eller kanske läsa lite ur min ny inköpta bok? köpte carolina gynnings andra bok "ego woman", som är en efterföljare av hennes första bok "ego girl", för ett par dagar sen. ego girl kom ut år 2005 och när jag läste den var den väldigt bra, full med drama och diverse crazy thing's, just the way I like it. en bok i min stil helt enkelt. så jag tror att ego woman är lika bra som den första, har läst ca 40 sidor av den och än så länge har den fångat mitt intresse till fullo :) nej men jag väljer nog att kolla lite på tv (mamma ringde precis och berättade att jag skulle slå på 5an där raw comedy club går) och SEN läsa ett x antal sidor innan jag ska slagga. om ni har tur kanske jag slänger in ännu ett inlägg innan läggdags, men det återstår att se.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -