HOT OR NOT?


(haha måste verkligen skaffa en finare bild än denna..)

NOT:
pälsmössan!
visst, den kanske är varm och "inne".. men fysatan vad ful den är! det blir bara oftare och oftare som man får se små modebögar bära den här vidriga pälsmössan bara precis för att den är "inne". jag skiter fullständigt i om den är inne eller ute, jag skulle aldrig få för mig att sätta på mig en såndär björnfitta på huvudet och sedan gå ut med den! tycker bara den är soo last year, ärligt talat :-)



HOT:
SNÖN HAR KOMMIT! och det diggar jag starkt! hellre snö och kallt, än blåst, regn och kallt som vädret har varit nu hur länge som helst. dessutom älskar jag julen till max och snön ger mig verkligen en julkänsla. nu är det fanemig inte långt kvar till julafton, woho! det enda som lär bli negativt även denna vintern är att man ibland får svårt att ta sig dit man vill. förra vintern blev ju jätte många bussar osv inställda + att mamman min alltid ska dilla om att hon är orolig när jag ger mig iväg ut på vägarna, hähä. men man får ta problemen som dom kommer helt enkelt ;)



nej, nu ska jag kolla på kvällens avsnitt av paradise hotel och sen ska jag nanna! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -