i skolan

jag sov inte många timmar inatt, somnade vid två, halv tre skulle jag tro och vaknade relativt pigg klockan sex. rekord! just nu sitter jag i skolan och gör inte alltför mycket. har karaktär hela dagen och det är som vanligt chill. har alltid tillgång till data och vi kan göra lite hur vi vill :) slutar klockan två som vanligt och efter det ska jag hem och ta hand om lite ärenden som måste göras! kan inte skjuta upp det längre, känner att tiden börjar rinna ut.. sen ska jag även baka kanelbullar med Frelix (haha). vi blev så sugna på det igårkväll så vi bestämde att vi skulle göra det idag :)

HAVE TO DO LIST:

• Ringa frida tidningen om filmen jag ej har fått ännu

• lämna svarsblankett till polisen

• hämta ut mitt körkort

• ta ut värdebevis från banken

• handla nya ansiktskrämer



så får vi väl se hur många punkter jag lyckas checka av innan dagens slut.. ;p

smell ya later people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -