like a G6!

har pecis kollat på roast på berns, så jävla råsköna är dom! jag är ledig imorgon, vilket förklarar att jag är uppe och skriver så här sent. jag ska sova ut hur lääänge jag vill imorgon! fett skönt.
ska ta vara på min lediga dag genom att göra dom sakerna man nästan aldrig hinner med annars, tex då som att sova ut, städa rummet, tvätta klart, SOLA osv. ta en långdusch ska jag fan också göra. sen får jag se vad mer jag hittar på med :-)

bjussar på dagens låt också, äckligt bra är den och den har spelats om och om igen i mina högtalare under dagens gång. jag kommer definitivt sitta och tagga till denna låten resten av veckan, i väntan på helgen då det ska hända grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -