syns du inte, finns du inte

HAVE TO DO LIST:

• Ringa frida tidningen om filmen jag ej har fått ännu - CHECK!

• lämna svarsblankett till polisen - CHECK!

• hämta ut mitt körkort - CHECK!

• ta ut värdebevis från banken - CHECK!

• handla nya ansiktskrämer - CHECK!

+ handlat ingredienser till kanelbullarna - CHECK!

såhär duktig har jag varit idag! :D feel's good. har bakat kanelbullar med felix också ju, skitgoda blev dom och jag har precis tryckt i mig en eller två ;)
nu har jag haft alla mina ansiktskrämer i fejjan, så nu tänker jag hoppa ner under täcket. behöver så mycket sömn jag kan få med tanke på hur lite jag sov inatt. puss!


titta, jag kan också leka fjortis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -