wanna break me down? you've gotta long way 2 go

yeee.. har inte uppdaterat nu på typ 10 dagar.. men skyll inte på mig, skyll på idioterna i min omgivning som fått mig halvt psykiskt obalanserad :-) men nu är jag back on track! tänkte lägga in lite bilder från dom senaste dagarna, har hunnit med att göra rätt mycket.


tjejkvällen jag hade hemma hos mig i början på lovet


YOU HAD ME AT HELLO


har fått en till kusin, är helt förälskad


har hunnit med att baka ett antal gånger, jag borde kanske bli bagare?


var hemma hos farmor en kväll och käkade skit god middag. hade precis haft
utvecklingssamtal, där dom förresten nämnde att jag var jävligt begåvad i skolan.
sug på den :*


var på lokalfest i gladsax i fredags där vi röjde hela stället!


har klippt lugg också. a new me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -