don't worry, be happy!

idag mår jag super! vet inte varför, jag bara gör det :D och ändå har jag städat 80 procent av denna dagen.
fast innan jag körde igång med storstädningen så var jag med mamma en sväng i fyledalen. pratade gamla spökhistorier samtidigt som vi körde runt där och skrämde upp oss själva, haha. tog oss över en timme att köra runder och fantisera, men det var mysigt :) lite mammatid är alltid bra. gårkvällen var förresten också lyckad! vi beställde hem god mat och sen bjöd emelie på en jättegod efterrätt, fukter i ugnen med riven vit choklad på. satt och pratade om allt mellan himmel och jord och jag hade det jädrans trevligt helt enkelt. dock avslutade vi kvällen med att, även vi, skrämma upp oss själva. pratade om spöklika saker som hänt oss osv, så när jag kom hem vid ett tiden var jag lite uppjagad får jag väl erkänna (Y)

bilder från igår:





och såhär ser mitt nystädade rum ut, kliniskt rent även fast det kanske inte syns så tydligt på bilderna:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -