en förjävla härlig dag

igår kom olivia till mig som bestämt, vi hade verkligen en jätte, jätte mysig lördagskväll. vi åt kräftor, vitlöksbröd med mamma, hade tända ljus och allt. sen åt vi chokladpudding till efterrätt. stack ner i byn en runda och hälsa på lite folk och hyrde en skräckfilm. kollade på wrong turn 2, även mami såg den med oss. en lyckad lördag helt enkelt!

vaknade med gott humör idag, solen skiner som in i! vadå efterlängtat väder? halv fem ska jag åka hem till mormor och morfar, morfar fyller nämligen hela 59 år idag. grattis! det kommer bjudas på pizza och kebabrulle och eftersom jag hatar pizza (öörk) så väljer jag nog en kebabrulle. mums! efter att jag har varit hos mormor&morfar ska jag dra till kasim där även wg, joppa och david är. ska ha en filmkväll hehe ;D så antar att vi ses sent ikväll eller imorgon.



kräftkväll med mami och olivia, hihi


ser inte tatueringen så bra, men jag är stolt över den iaf =)


facelook, så här ser jag ut idag.

nu sticker jag, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -