fake ass bitches..

har varit vaken sen tio - halv elva, vilket är rätt konstigt egentligen eftersom jag somnade inte förräns halv fyra inatt? kan sova hur länge som helst, så detta var tidigt för mig :) var ju som sagt på fest hos joppa igår. och det var väl helt okej, både roligt och dramatiskt. men det är väl som vanligt eller? skulle egentligen sova där men när kvällen var slut var jag så förbannad på allt och alla så jag ville bara hem, hem, HEM. get my point? tur kasim var där, han var min skjuts hem. när jag hade kommit hem såg jag en film som jag köpte häromdagen, "stoning of soraya m.". påminde lite om kvällens händelser faktiskt. jävligt sorglig film, men åh så verklig. helt sjukt att människor kan göra så mot varandra. det är liksom 2010? väx upp världen!

fick reda på rätt mycket skit igår också, och som vanligt är det vänner som har knullat sina vänners killar, IGEN. ni som gör sånt, HAR NI VETT I KROPPEN ELLER?! jävla fake ass bitches det finns alltså.. blir så trött och så äcklad av hur falska människor kan vara. hur kan man behandla sina medmänniskor på ett sådant vidrigt sätt? sina "bästa vänner" så kallat? hur fan har man mage att kalla en person sin "bästa vän" efter att man har knullat med hennes pojkvän/ex? och det absolut värsta när sånt här händer är att dom som har bettet sig svinigt, aldrig fattar att dom har gjort något svinigt, istället försöker dom skylla över det på något vis till alla andra som är oskyldiga?! sen fattar idioterna inte att ALLA tycker illa om dom, alla snackar skit om dom för det dom har gjort. såna svin lever i en egen liten bubbla. varje gång någon påpekar att det dom har gjort är fel och att dom är vidriga människor, så slår dom vidriga människorna bara bort dom orden. dom tänker att dom inte tar år sig av vad alla andra säger, men det borde dom fanemig göra! ni tror ni är så duktiga, men om ni hade haft samma syn på er som alla andra har, så hade ni ändrat uppfattning om er själva. ni är inte ens värda skiten under mina skor, och det VET jag om att jag inte är ensam om att tycka. förstå att människor som gör som ni är värdelösa. YOU SUCK!

sen tycker jag också det är jävligt falskt att vissa fortfarande umgås med dom här personerna, samtidigt som dom snackar skit bakom ryggen på dom?! för det första, svin som dom förtjänar inga vänner! och för det andra.. varför i helvete är ni vän med dom om ni egentligen inte gillar dom?


jag är stolt över att jag aldrig har sårat någon av mina vänner på detta viset. jag har alltid varit ärlig och kommer alltid att vara det. sen att man drar någon vit lögn då & då är sin sak. men jag har iallfall så pass mycket moral och vett i min kropp att jag behandlar människor rättvist. det är så man kommer långt här i livet, genom att vara ärlig och rättvis. det är en egenskap ni inte har, som sårar sina "bästa vänner" på detta viset. men JAG har den, fan vad härligt att kunna säga det och faktiskt veta att det är sant! damn, i'm good!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har helt rätt hjärtat!

2010-10-17 @ 16:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -