GAME OVER BITCH!

har blivit lite dåligt med uppdateringen, jag vet.. men jag har inte haft tid helt enkelt, och knappt inte någon ork heller för den delen. nu sitter jag i skolan iaf, har en jävligt chill dag idag. det är bara jag och emma som är här. vi ska iväg på rättegång halv ett, ska bli väldiiigt intressant! denna gången är det dock inte den andra tjejen som "rymde" i måndags som är tilltalad, utan nu är det en annan tjej som också har misshandlat melissa. jag är även vittne där. fyfan vad jag är skadeglad idag! dom här två tjejerna kommer sättas dit så det smäller om det. det är lika gott åt dom. först trodde dom att dom var så jäävla tuffa för att dom använde knytnävarna istället för huvudet, men nu får dom stå sitt kast. den tjejen som är åtalad idag har även två andra rättegångar att gå på INNAN hon ska upp i den vi är med i. hon har alltså tre rättegångar på en och samma dag? helt ärligt, vem fan vill leva ett sånt liv? dom kommer inte komma någonstans i sina liv, inte någonstans! fan vad det känns bra, vi har iaf en bra framtid framför oss, men vadfan har dom? svär på att dom kommer få leva minst hälften av sitt liv genom att skaka galler. dom flickorna kan fan inte ha mycket vett bakom pannbenet. hur känns det nu va? va va va? haha nej, jag säger bara.. GAME OVER BITCH! och det är faktiskt så, skrattar bäst som skrattar sist ;)

ikväll blir det lokalfest för min del. fanny och wg har fyllt 18 år så dom ska fira det. och imorgon ska jag på tjejkväll hemma hos emelie h, min barndomsvän. ska bli riktigt roligt att få träffa "det gamla gänget" igen, if you know what I mean. känner på mig att vi kommer att ha en HEL DEL att prata om ;) så det blir nog dåligt med uppdatering denna helgen. men det får ni stå ut med! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -