har massa att berätta!

har jätte mycket att berätta för er nu hehe. börjar med gårkvällen.
igår chillade jag bara hela dagen, sen vid klockan sex så körde vi ner till stationen för att hämta upp melissa. pappa släppte av mig där för att han först skulle lämna alexander hemma hos mamma, sen skulle han hämta mig efter det. på stationen träffade vi felix, hans tjej, melissa m och ibrahim elr vad han heter. vi satt där och pratade lite så allmänt, när plötsligt mannen, som satt i båset brevid oss med sin fru och lilla dotter, kommer fram och smäller felix rakt över truten! så jävla sjukt! mannen skrek något på typ tyska eller något, ett konstigt, fult jävla språk var det iaf :s det sjuka är att felix hade inte gjort någonting, inte ett enda piss! som tur var så var jag snabbtänkt, så jag ringde dit snuten med en gång. samtidigt som jag gjorde det så kommer tåget till simrishamn och mannen och hans fru och dotter hoppar på.. så vi fick prata med tågvärdarna om det som hade hänt, så tåget väntade tills polisen kom och som sedan då tog mannen på tåget. stod där i över en timme och blev polisförhörda och skit och mög, tillslut blev mannen anhållen. hade jag inte ringt snuten hade han kommit undan, men HA! säger jag bara. life's what you make it, gubbajävel :)



där bak står mannen och felix med min mormor och blir förhörda.

sen när melissa och jag väl kom hem till mig så körde vi ner med min moppe direkt igen, handlade godis och läsk och snackade med folk lite. kom hem lite efter nio, helt frusna fyfan! vi tog på oss mjukiskläder och värmde upp oss riktigt, sen tände vi en massa värmeljus på mitt rum för att bli ännu varmare. tände tillochmed rökelse så att det luktade riktigt gott haha! sen kollade vi på film och hade det riktigt mysigt :) ändå skön söndag som fan.



och gissa vad vi har gjort idag då? vi åkte till tingsrätten. en tjej misshandlade melissa innan sommaren så skulle jag med för att vittna. utanför tingsrätten mötte vi upp olivia, ivan och emma som också ville titta på ;) men! vad tror ni händer? den åtalade springer därifrån, HAHA! hennes advokat sa något i stil med "ja tyvärr har ******* gått härifrån och hon tänker hålla sig borta, för hon vill inte upp i rätten". hon hade sagt att hon kände sig "hotad" över att vi var så "många" och hon bara hade sin morsa med sig.. hallå? vi kan inte hjälpa att vi har fler vänner än henne, dah? "skämt" åtsido, tjejen skämde ut sig iaf och det var riktigt pinsamt. rätten sa att hon kommer ändå inte undan med detta, hon gör det bara värre för sig själv. förhandlingen blev alltså uppskjuten. den här tjejen har även slagits med mig och några av mina andra vänner ett x antal gånger. förstår tösen inte att hon bara kommer åka dit på det BIG time när hon väl sitter där i rätten? hur kan hon vara så dum mot sig själv? men som jag har sagt hela tiden till melissa, skrattar bäst som skrattar SIST. HA-HA!


jag med en varm kopp choklad när vi väntade på besked i tingrätten :)

efter allt drama drog vi alla upp till min skola och hade en lektion, sen drog jag och melissa ner till stan igen. kolla i affärer, shoppade lite och pratade med melissas syster + fika på espresso house ofc!


melissa som fixar med sin tungpiercing

och just det, ni ska få kolla vad jag fick i mitt paket ju :D here it comes:


erkänn, FETA dojjor va? love them!


syns inte alls bra, men tightsen var skit snygga iaf!
(fint att jag fick med toaletten va?)


fick detta läppglanset på köpet.
fick ett par trosor också ju, men dom orkade jag inte ta foto på ;p

nu passar jag min guldklimp till brorsa, så måste dra!

puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -