härliga lördag

hej! jag har varit vaken sen klockan elva vilket är rätt bra för att vara mig dagen efter en fest. men jag somnade rätt tidigt igår också, redan vid halv två. innan vi drog till festen igår så förade jag med joppa, melissa, david och jakob hemma hos mig. synd om killarna som fick vänta i tre timmar på att vi tjejer skulle bli klara haha (a) festen igår var rolig och halv ett fick jag skjuts hem av emelie h :)

nu hade jag tänkt städa mitt rum, för det ser förjävligt ut. att ha det stökigt är bland det värsta jag vet. kläder ligger över hela mitt golv för tillfället (vi kunde inte bestämma oss för vad vi skulle ha på oss igår), så nu när dom väl ligger där så kan jag ju lika bra sortera hela garderoben på samma gång, eller hur? fast först ska jag gå och fräscha upp mig rejält och sen ska jag äta en dunderfrukost som mamma alltid fixar till oss på helgerna. halv sju ska jag på tjejmiddag/tjejkväll hos emelie h med massa töser, ska bli riktigt kul :)

hörs sen!


en del av mitt rum, euuw



förresten vill ni veta hur det gick på rättegången igår? ;) white trash hoe'n som satt tilltalad för misshandel mot melissa ska betala henne 9100 kronor. bara precis för att du var arg en kväll ska du ge melissa alla dina studiebidrag i nio månader framåt (kan man ju säga). eller oj, du får nog inget studiebidrag för du går fan inte ens i skolan ju. too bad, för betalar man inte tillbaka inom en viss tid så hamnar man hos kronofogden. bra liv där, jadå! hoppas det var värt det dumhuve :)
vad du än försöker intala dig själv, så har vi vunnit över dig på alla sätt som finns. vi får iaf en bra framtid, host*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -