having no time..

är så himla trött.. måste.. sova.. nu igen.. det är säkert pga att jag tappar så mycket blod som jag är så trött all the time.. äh, ni får lite bilder från mina senaste dagar, är för trött för att skriva..



jag och oliviababy passade hennes syskon, sedan sov hon hos mig och
vi hade en liten spakväll. mysigt.



tog en fika som vanligt med töserna på espressohouse efter skolan
häromdagen. poppe kom även lite senare. serisöt, espressohouse börjar
verkligen bli ett beroende för oss, ett DYRT beroende hehe..



så här ser mina naglar ut för tillfället. lacksvarta och snygga med glitter längst ner.



idag efter skolan spelade jag nintendo wii med pappa och lillbrorsan.
och som vanligt så klår skitungen både pappa och mig. haha.
sen bakade jag och min skitunge negerbollar. mmmm, längesen

cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -