I MADE IT, DAAAMN I'M GOOD!

JAG KLARADE KORTET!!!!!! SÅG NI?! JAG FUCKING KLARADE KORTET!!! FYFAN VAD JAG ÄR BRA! ahh vet ni hur SKÖNT det känns att ÄNTLIGEN vara klar?! helt otroligt, som jag har "slitit" med detta skitet ända sen i juli.. fattar ni, JULI! första gången jag skrev upp hade jag ju bara ETT poäng ifrån att klara det, remember? sen igår skrev jag upp för andra gången.. och jag klarade det icke, hade tre poäng ifrån. var jätte besviken igår, så pappa ringde in direkt och frågade när nästa tid var. och det var imorse kl. 09.50 i kristianstad så jag tog den tiden dirr! kände på mig redan innan att jag skulle klara det, jag tvingade mig själv att tänka positivt så att jag skulle klara det, vilket jag också gjorde! hade 58 points av 65 och minst 52 skulle man ha för att klara det. alltså hade jag bara sju fel, FUCKING SCORE! tredje gången gillt brukar man ju säga ;) är jävligt stolt över mig själv. känner mig faktiskt en liiiten smula bättre än dom som tog AM kortet INNAN reglerna ändrades förra året (a' dom fick ju det lätt som en plätt, dom bara gick på en lektion i två timmar, skrev ett litet test och sen fick dom det i handen. jag skulle inte bli förvånad om dom tillochmed fick det i sitt cornflakes paket en morgon, som ett sånt "leksaks körkort".. ;) skämt åtsido, jag känner mig bara så jävla stolt eftersom JAG fick kämpa "lite" för att klara det. jag hade ju aldrig varit såhär stolt över mig själv om jag hade tagit det innan reglerna ändrades, right? :) i vilket fall som helst, denna dagen har varit awesome! kvällen har spenderats med mami framför en skräckis (Y) och imorgon efter skolan börjar looovet!
har massa roliga saker inplanerade som jag ska göra, kan det bli bättre? :D

puss babe's!


..dagens låt ;)


Kommentarer
Postat av: luffi

Hej!



Bara lilla Luffi som kikar in igen, tänkte fråga om du vill vara med i dagens blogg igen!? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -