nätshoppning

anledningen till den dåliga uppdateringen: .. min pappa snodde min dator i söndags! :o hans slutade tydligen fungera så han var bara "tvuuungen" att sno min -.- haha.
i söndags firade ju vi min morfar, hade trevligt med släkten as usual. närmare åtta stack jag och james ut, hämtade polski och sen följde dom mig hem till kasim där även joppa, wg, hanna, emina och david var. hade filmkväll, såg en komedifilm (som var jävligt blåst haha), käkade godis och sen gick jag hem.


jag och min kusin


min andra kusin


james och amanda


morfar och samuel


riktigt korkad film som vi såg på hemma hos kasim, haha

i måndags var jag i skolan ofc, sen när jag kom hem så somnade jag, som vanligt.. öööh börjar bli liide trött på att ständigt vara så jävla trött?! efter att jag vaknat så gick jag och pappa på bio. vi såg hämnden med mikael persbrandt. en helt otroligt bra film med livsviktig handling, jag bölade som ett barn.

i tisdags var jag runder lite överallt med olivia och hennes familj.  olivia sa att hennes pappa skulle hämta henne efter skolan och hon frågade såklart om jag ville bli lämnad hemma samtidigt eftersom vi båda bor i tomelilla. det tog mig närmare fyra timmar att komma hem efter skolan. FYRA TIMMAR?! DET TAR TJUGO MINUTER MED BUSSEN, HALLÅÅE?! nästa gång tar jag fanemig bussen. haha :) direkt när jag kom hem gick jag ner i byn och mötte upp emelie, solade gjorde jag också.


så här går det till på våra lektioner. vi bryter arm, ingen lyssnar på bigge
(matteläraren) och bigge skäller på alla. sen är lektionen sloot!

igår efter skolan drog jag, beate och malin ner till espressohouse och fikade. och jag fixade även ett espressohousekort, finally! gissade vad jag gjorde när jag väl kom hem? yes, jag somnade. förvånande? nää, det måste vara något fel på min kropp.. för jag lägger mig tidigt om kvällarna så det kan inte bero på det.


beate har också sömnproblem.. här har hon somnat när vi satt och fikade haha!
fräckt

ikväll har jag passat min söta lillebror eftersom pappa var på möte. har såklart varit trött ända sedan jag kom hem ifrån skolan idag, så känner hur kroppen sakta men säkert snart drar iväg till min säng. imorgonbitti ska jag vara hos doktorn kl 09.00. ska ta en massa prover och se vad det kan vara för fel på mig. för detta är icke normalt att vara såhär trött, inte ens för mig :)

förresten, det här beställde jag hem precis från nelly.com:


asläckert, verkligen min stil. får ett läppglans på köpet också.

puss

Kommentarer
Postat av: luffi

vad kul! haft en bra dag i övrigt?

2010-10-14 @ 22:33:02
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -