schleeedN' ..

waaddduuup? ;D
med mig funkar det väl.. är trött som fan bara, har sovit fem timmar inatt. så känner hur sängen kallar på mig, men var tvungen att slänga in ett inlägg först :) igår blev det förfest hos mig med joppa, thessan, tilda, sandgren och linus, skitkul haha, wiie :D och sen drog vi vidare till bar a baaar! hade riktigt jäkla kul, redan på tåget till ystad var det fullproppat med folk och stämningen var hög och taggande. blev lite drama med folk som inte kan bete sig, men det bestämde vi oss för att skita i och kvällen slutade lyckat! somnade hemma hos tilda vid fem imorse, zzZzzZZzZ...

vid tolv idag åkte jag och tilda hem till mig, käkade en bit mat och kollade på en film. har degat fram och tillbaka hela dagen, men har ändå inte orkat något annat så :)

i onsdags var jag och fikade med elon på espressohouse, får snart skaffa ett kort där så man får rabatt haha. kollade runder i affärer efteråt :)

i torsdags efter skolan stack jag och fikade med johanna på espresso house. ääälskar att fika där, så goda saker där finns assoe :d haha. på kvällen var jag med emelie, ronja och andreas och det blev en sen kväll...

i fredags var vi lediga från skolan så jag passade på att bara chilla hela dagen, ta en dusch och lite sånt. senare på kvällen åkte jag hem till hanne och hade myskväll med henne. efter ett tag kom även pontus och bebbe och kikade in, var hur trevligt som helst :) nannade även där.

då vet ni lite vad jag gjorde dom dagarna också dåja ;) yeye, nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa med alla mina ansiktskrämer, samtidigt som jag ska småtitta på parlamentet och sen ska jag gå och sova ruset av mig :)

ni får ha det gött! puss och kram töser & pågar



bilder sen förfesten hos hanna förra fredagen. senare stack
alla vi töser till lokalfest i bromma, skitkul!



jag och elin love espressohouse!!! träffade även på
thessi och sandgren :)


och det gör jag och johanna också! hehe (a)


bilder sen igår, lite i blandad ordning men det är iaf när vi
förade hemma hos mig, när vi var på bar a bar och sista
bilden togs på mig efteråt i tildas kök. glad efter en
gauulen utgång (D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -