tjooo..

vad HÄNDER?! FÖTTER..

jag sitter hemma. skulle egentligen följt med olivia och poppe på fest i ystad, men vet ni? fuck that. ska äta godis istället. och titta på två filmer jag köpte igår. kul va? kanske inte, men det är vad jag och min kropp behöver ikväll iaf. fick inte tillräkligt med sömn inatt, vilket betyder att jag är ännu tröttare nu än vad jag var innan. och då är det illa, så därför valde jag att stanna hemma istället. var ju hos doktorn idag, tog blodprover för att kolla vad som kan vara felet på mig. doktorn uppdaterade mig också om att det var prick ett år sedan jag var där förra gången och tog blodprover. rätt komiskt va? var i skolan kvart över tio, gjorde inte ett piss på hela dagen. vår lärare gav mig och emma tillstånd att gå upp till stylisterna och kolla på när dom blev stylade. andré vaxade mina armar också haha. så nu har jag rent babylena armar. skulle egentligen vaxa mina ben också, men jag hade för kort hår :p

nej nu ska jag kolla på film, ni får ha världens bästa fredagskväll allihopa :-)

joppa ska ha fest imorgon och självklart är jag vip ;)
så därför slänger jag in en bild på mig och joppa från i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -