20 september, god jul..

hehe.. jaa, jag ÄR hemma! och har varit det nu ett tag.. har bara inte orkat uppdatera, men kom hem förra söndagen klockan sex på morgonen. har haft det underbart i turkiet! ni som inte var med kommer aldrig förstå känslan. jag hade the time of my life där nere, så sjukt härligt. har skapat många nya kontakter och jag håller fortfarande kontakten med några av dem. ett jävla plus är att jag är brunast i stan nu haha! tyckte inte att jag var så brun när jag skulle åka hem från turkiet men sen när vi kom hem till kalla Sverige, oj.. tjena blekfisar liksom! :D nej.. ingen/ingenting klår vad vi fick vara med om i turkeyland, kvittar vadfan det är. tro mig, I'll be back! nästa år antagligen :)

väntar just nu på att PJ (en engelsk kille som vi blev vän med) ska lägga in bilderna han tog från turkiet, och att tilda ska lägga in dem så att jag kan lägga in dem här! min mobil gick nämligen itu några dagar in på resan i turkiet.. har nu en lånemobil iförsig, så ska kolla snart om jag kan lägga in bilderna jag väl hann ta :) men såfort jag får bilderna från PJ och tilda kommer ni få en bildomb!

förresten, jag är nygaddad igen! och ny piercad. jag var rätt busig där nere om man säger så.. ;)



min nya tattoo. handgjordes speciellt bara till mig eftersom jag inte vill
ha något som någon annan har :) den representerar verkligen min personlighet.
pride = stolthet står där på "fotknölen"


piercade mig i överläppen, grrr



en låt som påminner mig om dom tio dagarna i turkiet, lyssnade på den några gånger
när vi drack pinacolada haha :p hade aldrig smakat det förut, fyfan vilken god drink!

lite bilder kommer snart!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -