godnatt på er

VILL NI VETA HUR DET GICK FÖR MIG PÅ FÖRARPROVET IDAG?!?!?! nej det vill ni inte....
haha, jag hade ETT POÄNG ifrån att bli godkänd, EEETT! fyfan vad irriterande, jävla kärring var hon som inte ens kunde godkänna mig ändå.. dålig stil, bitterfittan hade kanske inte fått ett ligg på länge? ;) who knows... aya, bättre lycka nästa gång eller vad säger man? :D ska antingen skriva om det den 19 okt eller den 29 okt, eller tidigare om någon frånanmäler sig. men whateva, har hela livet på mig, ingen brådska!

well, för övrigt har detta varit en bra dag. sov ungefär sex timmar inatt, men vaknade pigg ändå. var i skolan till kvart i tolv sen gjorde jag då mitt lyckade förarprov (y).. sen tillbaks till skolan, satt och svor över provet i några minuter med dom andra som också tyckte det var för jävligt, sen in på lektion i två minuter och sen slutade vi för dagen! tog tåget hem med pernilla, kom hem halv tre, kollade på en film och sen... somnade jag och sov till klockan sex, haha. no good, men det var riktigt härligt iaf ;D har blivit så nu i några dagar, bara det inte blir en vana så är det lugnt.. (a)

just nu ligger jag hemma hos min mormor & morfar, fick sånt sug efter att sova över här inatt så det ska jag göra också :)
imorgon börjar vi halv nio som vanligt, har karaktär (omvårdnad) hela dagen vilket är jävligt soft faktiskt..
sen på fredag är vi lediga, tjoho! har inplanerat att vi ska festa lite hos ronja imorgonkväll, men vi får väl se vad jag bestämmer mig för =)



playing with the cam

jag och kim för tio minuter sen, ett av mormors fosterbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -