pluggggtime!

Men tjenare, sitter här nyduschad och fräsch i mina myskläder. har en stor kopp varm choklad i handen och mina AM-böcker ligger brevid mig. dags att plugga vidare snart, läste 130 sidor igår. ska skriva upp imorgon.. så får vi väl se om jag klarar det :)

idag har jag inte varit i skolan. istället sov jag länge, städade mitt rum plus lite i badrummet, duschade och efter det använde jag alla mina ansiktskrämer vilket kändes jävligt uppfriskande. ska även tvätta en del av min tvätt så fort brorsan har tvättat klart sin :) ska dra ner i byn senare och sola med emelie så fort hon ringer. för övrigt så hatar jag detta datumet, skulle slitet det i bitar om det bara gick :) who's to say it would'a worked and who's to say it wouldn't have?..

och förresten, jag berättar om min helg i ett annat inlägg, kan iaf säga att det var den galnaste på länge.. ;)
nu måste jag sätta igång och plugga igen, ni får ha det så bra så länge!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -