trevlig dag!

hej!

började skolan halv ett idag, hur skönt som helst! hade matte i fyrtio minuter sen slutade vi haha. inte precis lönt att komma dit men ändå.. efter skolan stack jag, olivia, hanna, jasse och beate till h&m och kollade lite kläder. jag och olivia fixade clubkort och jag handlade även en ny höstjacka som jag gillar jätte mycket. alla vi fem sprang runder i hela affären och provade olika kläder haha, beate och jasse tillochmed stod och sminkade sig med h&ms smink :p

efter det drog vi till espresso house och fikade. riktigt gott! satt där i närmare en timme och pratade och hade det mysigt :) sen kom olivias mamma och hämtade mig och henne och sen skjutsade hon mig hem. har varit hemma i en timme nu, har kollat runder i olika bloggar osv.. ikväll/inatt är jag själv hemma eftersom pappa och theo är hos pappas flickvän. så emelie kommer strax hit och tillbringar kvällen/natten med mig :) ska ner och hyra film och lite sånt sen hade vi tänkt.

nej nu ska jag ut och se om där är något i frysen som jag kan laga till middag ikväll!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -