in this very moment I'm king

denna dagen har varit jävligt härlig faktiskt, jag har varit på bra humör och solen har skinit upp denna tisdag. hade sovmorgon till tio idag sen slutade jag klockan två. har jobbat på bra hela dagen med både matte och förberedelser inför NP i engelska. känns bra att kunna prestera bra, jag vill uppnå många framgångar i mitt liv och helt ärligt talat så behöver man en bra utbildning för att klara alla utmaningar i livet. iallafall jag om jag ska lyckas med allt jag vill uppnå :) tex så ska jag utbilda mig till barnmorska och då behöver jag bra betyg för att kunna utbilda mig vidare till det. 

men nog om det, efter skolan cyklade jag hem och åt framför tv;n och chillade lite. efter det gick jag och mötte upp hanne vid coop och sen gick vi bort till kina kiosken där älskling var. satt där och snackade lite skit på empoli och spelade lite på maskinerna, en bra vinst fick pojkvännen min! när vi var klara där satte vi oss alla ner på en gräsmatta och bara tog det lugnt. resten av kvällen har bland annat älskling lagat middag till mig och jag har självfallet även kollat lite på big brother. nu ska jag gå och lägga mig i sängen och mysa med pojken min, känner hur ögonlocken blir allt tyngre och tyngre.. ha det!



bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -