my moments of the weekend

har äntligen funnit lite tid till att uppdatera min kära blogg lite. i fredags fyllde theo hela 5 år vilket är helt sinenssjukt. han må ha blivit en stor pojke men han kommer alltid att vara min lilla bebis! spenderade sedan kvällen hemma hos min älskling, kollade big brother och mös.

i lördags
åkte vi hem till pappan min där det vaknades kalas med släkten för att fira mitt lilla hjärtegull. det var god mat och mycket trevligt! vid halv nio stack jag till coop där jag mötte upp emelie och handlade godis och cola som vi sedan käkade hemma hos henne hela kvällen framför filmtittande och en massa tjejprat. halv ett tog jag taxibussen hem till pojkvännen och fick även den natten somna med honom vid min sida, love it!

igår gjorde vi inget speciellt, jag tog en långdusch och fräschade upp mig riktigt noga inför den kommande veckan med både hårinpackning, rakning och scrub. kollade även några avsnitt av "you're cut off" och det programmet är definitivt some underhållande shit!

idag har jag varit i skolan, lika kul att träffa tjejerna igen som vanligt. spelade kort och snappade upp lite gossip. efter skolan drog jag och söta malin ner till stan och shoppade lite på HM. därefter åkte jag återigen till sjöbo och mötte upp min pojkvän som bjöd mig på en god fika. min snälla, rara lilla gubbe :* drog hem till alex efter det igen och här sitter jag även nu. har dragit på mig en liten sjuka, ont i halsen osv. så skola för min del imorgon blir det inte nej. men det ska bli skönt det! nu ska jag sätta på ett avsnitt av you're cut off och vänta på att baby kommer hem från gymmet. see ya!


var hemma om i fredags och lämnade en present till hjärtat mitt. älskar dig så!


god mat bjöds det på i lördags.


det här är vad vi sysselsätter oss med i skolan, kortspel och girltalk!

dagens shopping:

mörkblå kavaj, 349:-


svarta jeanstights, 99:-


svarta kilklackar med rosett, 199:-


tressemmé värmeskydd 69:- och ögonbrynspenna 30:-





fika med pojkvännen tidigare idag, bilden bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: din :*

Jag älskar dig du baby, du betyder allt <3 (K)(K)

2011-04-07 @ 12:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -