redan sommarlov?

sitter hemma i älsklingens lägenhet nu, vi har precis tagit en dusch tillsammans och nu har jag inget annat för mig så då kan jag lika bra blogga. som vanligt när jag inte har lyckats uppdatera bra på ett par dagar så slänger jag in lite bilder och skriver till de istället. orkar inte lägga ner så mycket energi på detta inlägget liksom ;)


som sagt så har det varit påsklov hela veckan för min del och då har vi bland annat passat på att måla om vardagsrummet i lägenheten. så numera är det mörkblått och mysigt istället för ljusgrått/blått och tråkigt!


i torsdagsnatt så drog hanne och bebbe med oss ut på tältning i oran. vi satt vid brasan och snackade skit, myste i tältet och vi hann även med att hoppa fram framför ett träd och skrämma en flock gamla nattvandrare haha!


när vi kom hem i fredagsmorse var älsklingen så trött så jag lät han gå och lägga sig och sova i ett par timmar medans jag städade lägenheten. det behövdes eftersom senare på kvällen hade vi ju fest här hemma, trevligt att få träffa gamla vänner som man inte träffat på länge!


i lördags åkte vi hem till mamma, fick leta upp min påskpresent haha. tack så mycket, nu ska jag äta upp mig ännu tjockare!


på kvällen drog vi på påskfest hos min moster, åt en jävla massa god mat och hade trevligt!


bilder från igår, har solat och badat hela gårdagen och idag. känns rätt sjukt eftersom det bara är april månad.
25 grader i vattnet och en ännu brunare solbränna är gött! detta påsklovet har nästan kännts som en veckas sommarlov förtusan.

- nu ska jag joina min pojkvän där han sitter i soffan och tittar på tv, funderar på att tvinga han att sätta på ett big brother avsnitt från förra veckan eftersom vi har missat halva förra veckans avsnitt. käka överbliven kallrökt lax och påskgodis ska jag också göra! imorgon börjar skolan igen så sen blir det sängen, dock börjar jag  inte förräns tio imorgon så det är ett plus ;) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -