seg torsdag

hela dagen har jag varit en sjuksköterska till min pojkvän som har varit sjuk som fan, svettats och frysit om vartannat. inatt var han så varm så han brändes när jag tog på honom, tillochmed hans läppar brändes när jag pussade honom. sen vid fem tiden imorse fick jag tillochmed gå upp och stoppa om honom med filtar, täcken och diverse, för då frös han nämligen som en jävla jude och hacka tänder. men vad gör man inte för sin prins? :)
nu tänkte jag gå och ta ut och in ur diskmaskinen och sedan ta en dusch. känner mig fortfarande lite seg i kroppen så efter duschen ska jag kolla på lyxfällan och sen ska jag försöka gå och lägga mig i god tid.


tillochmed mössan hade han på sig men ändå hackade han tänder som bara den!
putte nutte då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -