skön söndag

sorry guys för en usel uppdatering under veckans gång! jag har varit sjuk i några dagar så har bara varit hemma hos älsklingen i stort sett största delen av veckan så kan skylla lite på det. för övrigt har denna helgen varit härlig som tusan! i fredags kom baby hem till mig och vi hyrde film med mamma. vi spelade kort, kollade film och käkade godis och sen avslutade jag och älskling kvällen med ett mysigt bad. igår var vi iväg hela dagen med mina svärföräldrar haha, var på ikea och handlade hem mysiga saker till vår lägenhet. hämtade också hem en ny tv bänk, en hylla och ett soffbord som vi köpte på blocket. var hemma halv ett på natten efter att ha ätit en god kladdkaka hemma hos alex mamma. idag har vi möblerat om och gjort lägenheten jätte mysig och fin. fan vad duktiga vi har varit, nu återstår bara målning av fondvägg och sen är vi i stort sett klara! GR8.


denna vita hyllan fick vi för endast en hundring. blev en aning förvånad när alex sa att han inte hade en enda dvdfilm att sätta i vår hylla så vi passade även på att köpa hem sex stycken sådana i malmö!


vit tvbänk 250:-


soffbord 50:- jävligt bra affärer gjorde vi!


handlade denna mysiga, vita mattan på ikea plus massa doftljus, en ram, skitfin vit lampa som syns på tvbänken ovan och massa mer!


en bild på vår nylagade mat, tända ljus och big brother tittande får avsluta detta inlägg. nu ska jag äta upp mitt choklad och mysa lite till sen väntar sängen, skola imorgon. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -