svar på tal

fick en kommentar av michaela här om dagen som jag tänkte svara på eftersom jag tror att det är någon till där ute som undrar.



Svar: nej det gör jag inte, inte "officiellt" iaf eller hur man ska kalla det :) vi har inte flyttat ihop liksom. fast halvt har vi nog haha för jag är här väldigt mycket och har många av mina kläder, vissa smycken, parfymer här osv. man kan kalla det att jag bor här 80 % av 100 %, jag är tre gånger så ofta hos min pojkvän än vad jag är hemma hos mamma eller pappa. så på ett sätt kan man säga att vi bor tillsammans på "deltid" haha, men inte helt eftersom jag har majoriteten av alla mina saker + möbler fortfarande där hemma. dock vill vi flytta ihop "på riktigt" i framtiden, jag älskar verkligen min pojkvän! så där har du svaret :)

Kommentarer
Postat av: Jacobvanessa

Very impressed!

2011-07-19 @ 08:12:51
URL: http://jacobvanessa.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -