yao

bilderna får förklara veckan som har passerat.


spelat kort med tjejerna i skolan som vanligt. vad annars liksom?


varit med min fina älskling


umgicks med hanne & bebbe en kväll, drog ner till sibylla och käka och njöt av det fina vädret :)


i fredags efter praktiken tog jag en runda in på H&M med emma och sedan tog jag en efterlängtad fika med söta emelie.


(haha, älskling och jag bytte jacka för jag frös lite (a))

var på strandfest i fredags kväll, jävligt roligt var det och mycket folk dök upp!

nu ska jag nog strax sätta mig i soffan och kolla på Big Brother, ingen skola imorgon eftersom det är ju påsklov. vilket innebär att jag kan vara uppe hur länge jag vill och sova hur länge jag vill och göra vad fan jag vill, skönt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -