ten things you didn't know about me

10 saker ni kanske inte visste om mig:

1. Mitt fullständiga namn är Johanna Sofia Marielle Throbäck.

2. Jag är otroligt rädd för döden. Den är typ min enda "fobi". Eller ja, det och hajar.
Bara jag tänker på döden så blir jag illamående. Jag vill aldrig dö, jag som älskar att leva! :(

3. Jag har tre tatueringar, två stora och en väldigt liten.

4. Jag är född på midsommarafton år 1994, jag är en midsommar tjej =)

5. Jag har egentligen mörkblond/guldfärgat hår.

6. Min största dröm har alltid varit att bli skåderspelerska.

7. Jag har en piercing i navlen, en i näsan, en i tungan, en över läppen och fyra hål i öronen.

8. Jag har för tillfället VG i alla mina ämnen i skolan.


9. Jag har aldrig haft några hål i mina tänder, hehe.

10. Jag har aldrig testat knark/droger/rökat på, you name it, och kommer heller aaaldrig göra det.
Örk smutsigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -