hey people!

.. how you doooin'? ;)
Med mig är det bara bra. De senaste dagarna har jag spenderat med skola, kräftskiva like I told you, jobb i lördags på ung omsorg mellan 14-16 och även mys med pojkvännen i hans lägenhet framför bra filmer och god mat. Livet flyter på som det ska helt enkelt =) Det känns riktigt bra att ha börjat skolan igen också, jag älskar att anteckna i mitt nya superfeta block och få känna mig lite duktig höhö. Självklart är det skönt att få träffa tjejerna varje dag i skolan också istället för mer sällan som det blir på sommaren!

Idag hade jag skola från 12.30 - 15.20. Så ser våra måndagar tydligen ut nu en tid framöver, snacka om skönt! Efter skolan hämtade jag ut mitt busskort och tog en sväng in om på HM med Malin & Emma där jag handlade nytt smink. Kom hem 16.30, stack ner till stationen och mötte upp Emelie och pratade lite med henne. Tog ett himla varmt bad för ett par timmar sen och sen dess har jag bara legat i sängen och njutit framför 2 and a half men. Så, nu vet ni det också. Hur min dag har sett ut. För det är väl det ni vill veta eftersom ni går in här och kikar? ;)


Jag och min snygge Emma påväg till HM. Malin som fottar som vanligt hehe!


Me love my badkar/allt-i-ett-dusch!

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar er tjejer !!!!!!!

2011-08-30 @ 18:47:58
URL: http://www.nattstad.se/malinmalinmalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -