in your face!

"Oh heeell no! She didn't!"

Det värsta jag vet är när människor snackar så jävla mycket skit så knappt hälften är sant och nu är jag så in i helvetes trött på alla dessa falska fittor som vandrar i min närhet. jag tänker inte hålla käften längre, thats it. Jag skiter i om jag tar i nu, kastar du skit på mig så ger jag fan dubbelt tillbaka. Det är dags för mig att stå upp för mig själv!

- Tror du att jag tollererar att du snackar skit om min pojkvän ständigt och jämt till allt och alla? Om du visste vad äkta kärlek var så hade du vetat att man som flickvän hugger till så fort någon säger något ont om ens pojkvän som inte ens stämmer, för man har rätt att säga till när man tycker att det räcker med skitsnack! Du ska inte påstå att du är så jävla oskyldig till allt när det är du som har börjat hela denna skiten, när det är DU som inte kan låta bli att springa runt och snacka skit om alexander och mig till andra människor! Om du är så jävla stor i käften och tror att du kan säga vad du vill om vem du vill så tycker jag (och många andra!) att du kan säga det till personerna det handlar om istället! Och väljer du att helt enkelt inte gå den ärliga vägen som andra normala människor, så borde du hålla din fula trut stängd istället! Jag tror inte det finns någon människa som tycker det är varken normalt eller okey att man snackar än det ena och än det andra skitet bakom ryggen på sina medmänniskor. Om man känner att man har något att säga en person, då går man väl förhelvete till den personen det handlar om och inte till någon annan?! Det är så jag sköter sånt iaf och sen förstår jag om du är lite för mentalt försenad för att förstå vad ärlighet betyder, men det får vara upp till dig själv att lösa det problemet.

Du säger att du inte har något att säga varken mig eller min pojkvän. Men waaait. Var det inte nyss du som gick bakom våra ryggar och snackade skit till allt och alla? Och var det inte du som skrev ett helt blogginlägg om vad du tyckte om mig och honom? Hoppsan, det var det visst! Det är så jävla uppenbart att du har något att säga till oss, ändå kunde du inte stå upp för dina åsikter så pass mycket så att du bara kom fram till oss och uttryckte dina känslor? Varför lägger du ens ner negativ energi på att snacka skit om oss? Vad får DU utav det?

Du snackar förfan skit om ALLA killar som någonsin har dissat dig? Du vill att alla ska vilja ha dig, även om du inte själv vill ha dom. Men när killarna väljer att putta dig åt sidan, DÅ JÄVLAR är dom plötsligt omogna idioter som du hatar så jävla mycket. Vad har annars min pojkvän gjort dig för att du ska hata honom så pass mycket som du själv erkänner att du gör om det inte handlar om att han inte ville ha dig? För jag ser ingen annan anleding för dig att hata honom. Han började hata dig när du försökte förstöra mellan oss i början av vårat förhållande genom att ljuga för mig om att det var du som hade dissat honom och blablabla. Du kanske hatar honom för att han valde mig framför dig i slutändan? För jag kan förstå dig på den punkten, du missade verkligen världens chans till äkta kärlek med den killen, och JAG FICK DEN! Nej den enda anledning där finns för dig att hata min pojkvän är just för att han dissade dig. Jag har bevisen mitt framför ögonen och ändå försöker du ljuga för mig och alla andra? Tror du att du vinner på det? Människor är inte blinda. Jag såg med mina egna ögon hur du hette "Alex (L)" på msn, hur du skrev på facebook om alex, alex, alex och dittan och dattan. Vad skrev HAN? Inte ett jävla skit skrev han om dig! Vet du varför? Han hade aldrig något intresse för dig överhuvudtaget. Redan innan du började flörta med honom så var han nämligen intresserad av mig. Han har själv berättat hur han hade en crush på mig redan innan han ens hade snackat med mig. Hur han kollade in min facebook profil då och då och ingen annan tjejs! Hur söt han tyckte jag var när han såg mig i hans kök den kvällen han hade fest, hur han verkligen inte ville sova med dig egentligen men gick med på det för att du inte skulle bli sur och ställa till med en scen. Han har berättat att han blev jätte mycket mer intresserad av mig den kvällen och att han egentligen bara ville sova med mig i hans säng, hur han ville hålla om mig istället för dig. Jag kommer ihåg hur jävla sur du blev på Alexander när du frågade han dagen innan hans fest om du fick vara hans dejt för kvällen. Han svarade nej. Du berättade det själv för mig så där kan du inte ljuga. Och sen när jag blev tillsammans med honom, går du och säger att du endast flörtade med honom för att göra Anton svartsjuk. Och det kan jag säga dig, att om det faktiskt stämmer så säger bara mer om dig än vad det gör om Alex. Är du tvungen att hitta på en historia varje gång en kille dissar dig? Att du "egentligen" bara flörtade med den för att göra en annan kille svartsjuk och att du "bara låg med den killen" för att du skulle göra någon annan svartsjuk? Alltså det säger verkligen mer om dig än vad det gör om någon annan. Hur fan kan man sära på sina ben eller flörta med en kille som man inte gillar, bara för att göra någon annan svartsjuk då? För det är exakt det du säger ju att du har gjort? Det är det du skyller på varenda gång? Jag står iaf för hur många jag har haft sex med och vad jag har gjort.

Du snackar om att jag har dubbelmoral? PLEASE honey, du är förfan the motherfucking queen av dubbelmoral så vem fan är du att snacka huh? Ena dagen är det "puss på mig" och andra dagen säger du att du hatar mig? Vet du ens vad hata betyder? Omg, you are soo making my day haha! Du är så förutsägbar och innan du spyr ut dina åsikter över ditt tagentbord tycker jag du först och främst borde lära dig att stava! Gå klart skolan förfan, ta studenten, bli något! Så orkar du nog inte slösa massa energi på att snacka så mycket skit.

Anledningen till att jag skriver detta här är för att du ska få känna på vad du själv har gjort under en lång tid. Jag skiter fullständigt i om det finns någon där ute som kanske tycker att jag "gick för långt" nu, men tillochmed min gräns blir nådd ibland. Jag har svalt min stolthet så jävla länge nu. Jag har försökt undvika bråk så gott det går. Men så FAN heller att jag tänker hålla truten stängd när det går såhär långt! Och nej, jag tänker inte lägga ett enda finger på dig, för jag har mer i hjärnan än så. Jag löser det med ord istället. Jag har alltid försökt sköta allt på rätt sätt, varit ärlig. Alltid berättar jag sanningen för jag vet själv hur mycket jag hatar när folk är oärliga. Och att försöka få över folk på "din sida" är bara så jävla patetiskt. Detta är mellan dig och mig och inte mellan någon av våra gemensamma vänner. Dom får ha sina egna åsikter, dom får vara vän med vem dom vill. Så låt dom stanna ute ur det här, för det är bara dom som hamnar i kläm annars!
Nu fick det fan vara nog helt enkelt. Nu räckte det!

Och nu ska jag påpeka en sista sak för dig. Om jag är en soptunna för att jag fick intresse för en kille som redan hade intresse för mig, bara för att du hade flörtat med honom innan, så är du också det. Och då påstår du även då att dina vänner också är soptunnor? Isåfall var det ett jävla stort nöje för mig att få vara din soptunna om du nu vill uttrycka dig på det viset. För på det sättet så hittade jag mina äkta kärlek, min riktiga kärlek! Som älskar mig för den jag är, som behandlar mig på rätt sätt, som ser mig som hans enda, som älskar mig villkorslöst! ;)

Försök ALDRIG igen intala människor att jag skulle vara oärlig eller snacka dubbelmoral. För människor som känner mig, som verkligen vet hur jag funkar, vet att jag går på det raka och ärliga spåret. Jag kör inte med bullshit så fort jag inte får som jag vill, som du gör. I mina ögon är du så liten, så liten. Du har sjunkit så otroligt lågt att lägre kan det inte bli. Vad du än vräker ur dig och vad du än hittar på, så VET jag hur det ligger till och det vet du innerst inne också ;) Så sug på detta nu, för det var såhär du ville ha det. In your face biatch!!!

Mwaah, puss babes!


You all talking shit about me like you know me. But the truth is, if I had a dick you'll be the first one to blow me!
du kan köra denna långt upp där solen inte skiner.


Kommentarer
Postat av: jackiie

Asså så jävla klockren :D (Y)

Fan va bra skrivit!<3

2011-08-04 @ 05:10:11
URL: http://nattstad.se/pinkprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -