Kvinnomisshandlare

Måste få uttala mig om en liten skit till människa jag vet. En 20 årig kille som springer runt och slår på tjejer. Vilket jävla äckel! Senast inatt var du på min vän, tog tag i hennes nacke och slängde ner henne i marken. Kallade tre av mina vänner för fitta, hora m.m. Även dina ex har du slagit på. För vilken anledning om jag får fråga? Känner du dig som en "man" när du gör så eller? Känner du att du har någon slags makt över tjejen or something? För då kan jag berätta för dig, att du har verkligen ingen stake i din kropp. Du lär aldrig bli en riktig man, du kommer alltid förbli en liten skit i allas ögon bara.

I November förra året misshandlade du även mig. Sparka ner mig från din säng, satt dig över mig och ströp mig. Satte ditt knä över min hals så att jag verkligen inte skulle få luft, vilket jag verkligen inte fick. Jag fick panik, kunde inte andas för fem öre och ändå fortsatte du att strypa mig. Och efter den händelsen hade du inte ens stake nog att erkänna vad du gjorde mot mig utan du sa till alla att det var jag som ljög om hela grejen. Som "tur" är så är jag inte den enda tjejen som du har gett dig på, så de smarta människorna gick inte på ditt bullshit, dock fanns det idioter som hängde kvar vid din sidan och trodde på ditt ord. Med tanke på vilken otroligt sjuk och vrickad familj du kommer ifrån är jag inte ett dugg förvånad över hur du beter dig. Men ändå kan man undra hur fan du är funtad när du ger dig på tre år yngre tjejer som inte har en chans att fighta tillbaka och försvara sig? Vad är du för människa egentligen som gör sådant? En sån som du borde hålla dig borta från sprit för evigt, för tydligen kan du inte handskas med det. Du är förfan 20 bast, väx upp!!! Kliv ur barnskorna. Du kommer dö ensam om du fortsätter såhär. I mina, och många andra människors ögon, är du bara en sketen kvinnomisshandlare.
Men tro mig din lillkukade jävel, HÄMNDEN ÄR LJUV!
En dag kommer du få vad du förtjänar om det så är jag som måste göra det! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jon.

2011-08-10 @ 21:06:22
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Han kommer tyvärr aldrig förändras det kan jag tala om för dig här och nu. Har mycket erfarenhet av sånna killar och dom förblir sånna.



Men polisanmälde du honom inte?!? Det måste ni alla göra! För då kanske ni hjälper andra tjejer i framtiden att inte råka ut för denna idiot till människa!



Sv: Tack fina du! Nu på kvällen mår jag bättre men det är dagarna som suger. Hoppas det försvinner helt tills imon. Kram!!

2011-08-10 @ 21:18:41
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -