Liseberg!

Godmorgon!

Jag har inte sovit ett skit på hela natten för vi bestämde oss för att vara uppe hela natten så vi blir trötta och lägger oss i tid ikväll. Haha jag är helt jävla övertrött nu, helt hyper activ eller något! Har nyss visat mina dans skills för Alex haha! Så sådär pigg är jag klockan sju på morgonen ;) Jag kommer antagligen att somna i bilen.. Men gud vad roligt det ska bli att åka karuseller hela dagen! :D Ska åka kärlekstunnlen med älskling och tvinga in han i spökhuset höhö ;) Nej nu kommer pappsen snart och hämtar upp oss, hörs senare ikväll med bilder!


Vilken jävla känsla jag kommer få i magen när jag åker den här!

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Va roligt att ni ska till Liseberg. Hoppas solen håller i sig idag så ni slipper regn :)

Modigt att våga åka den, för jag vågar inte ens titta på när folk åker den. Alldeles för högt för denna fegis här haha ^^

2011-08-09 @ 12:14:31
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -